REGULAMIN

Regulamin apartamentów” Cracow City Premium Apartment”

Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w wybranym apartamencie. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Umowa pomiędzy Klientem a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line, za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Rezerwacja

  1. Celem dokonania rezerwacji, Klient rezerwuje pobyt w wybranym okresie. Na adres e-mail Klienta zostanie przesłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji apartamentu. W przypadku braku potwierdzenia dokonania wpłaty zadatku, zgodnie z terminem uwzględnionym w potwierdzeniu rezerwacji, Wynajmujący zachowuje możliwość anulacji rezerwacji.
  2. Potwierdzenie rezerwacji wysłane przez Wynajmującego uwzględnia:
    • a) datę pobytu Klienta
    • b) kwotę należną do opłaty za wynajem
    • c) informację dotyczącą wysokości zadatku
    • d) dane konta bankowego
    • e) ogólne warunki rezerwacji
  3. Po otrzymaniu zadatku za rezerwację, klient otrzyma e-mail potwierdzający wpłatę . W dniu przyjazdu klienta otrzyma kod do wejścia. 
  4. W przypadku oferty elastycznej rezerwacja może być bez kosztowo anulowana w terminie do 5 dni przed przyjazdem. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona. W przypadku anulacji rezerwacji po tym terminie lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży Gościa całą wpłatą. W celu zagwarantowania rezerwacji wymagamy 30 % w momencie dokonania rezerwacji, na 5 dni przed przyjazdem należy uiścić pozostałą kwotę rezerwacji. W przypadku pobytów planowanych w terminach specjalnych ( święta, wakacje, ferie, długie weekendy, sylwester) rezerwacja może być anulowana bez kosztowe w terminie do 21 dni przed przyjazdem. 

     Oferta bez zwrotna skierowana do osób zdecydowanych z brakiem możliwości bez kosztowej anulacji lub modyfikacji, ale z gwarancją niższej ceny.  Wymagana opłata rezerwacyjna w wysokości 100 % wartości rezerwacji. 

Warunki umowy najmu

  1. Wynajęcie apartamentu, obejmuje wszelkie opłaty za media, przedmioty jednorazowego użytku znajdujące się na wyposażeniu apartamentu  oraz usługi ogólnodostępne dla Gości obiektu. 
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
  3. Wcześniejsze udostępnienie apartamentu w dniu przyjazdu uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on wcześniejszego zameldowania w dniu przyjazdu z wyprzedzeniem. 
  4. Przedłużenie doby Hotelowej uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on przedłużenia doby Hotelowej w dniu wyjazdu z wyprzedzeniem.  
  5. Wynajmujący świadczy usługi w wybranym apartamencie zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o bezzwłoczne zgłoszenie do wynajmującego telefonicznie .
  6. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Wynajmującego wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę materialną lub naraża bezpieczeństwo innych Gości przebywających na terenie obiektu
  7. Klient może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
  8. Dziecko do lat trzech, śpiące na łóżku z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli, nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci rozliczane są zgodnie z warunkami rezerwacji.
  9. Na terenie Kościeliska obowiązuje opłata klimatyczna w wysokości 2.00 PLN za osobę za każdą noc pobytu, która nie jest wliczona w cenę pobytu.
  10. W ramach rezerwacji, Klientowi przysługuje bezpłatne miejsce parkingowe na terenie obiektu. Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego przed budynkiem lub na parkingu niestrzeżonym.
  11. Obowiązki Klienta
  12. Maksymalna liczba osób dla apartamentu to jest łącznie 6 osób
  13. Klient jest zobowiązany do zgłoszenia dokwaterowania kolejnej osoby w przypadku gdy wcześniej zgłosił mniejszą liczbę osób.
  14. Klient zobowiązuje się do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa. Na terenie obiektu, obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 06:00. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej spowoduje konieczność natychmiastowego opuszczenia obiektu bez zwrotu wpłaconej kwoty.
  15. Klient oraz jego Goście odpowiadają za wszelkie szkody, jakie wyrządzą w wynajętym apartamencie, częściach ogólnodostępnych jak i na terenie Obiektu oraz do niezwłocznego powiadomienia Wynajmującego o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia.
  16. Klient ma bezwzględny obowiązek przestrzegania przepisów przeciwpożarowych na terenie obiektu.
  17. Usługi dodatkowe
  18. Zwierzęta nie są akceptowane.
  19. Łóżeczko dla dziecka jest bezpłatne po wcześniejszym zgłoszeniu.
  20. Zgubienie kluczy do apartamentu skutkuje naliczeniem opłaty w wysokości 200 PLN. 
  21. W dniu przyjazdu klient otrzyma kod do wejścia self check in.
  22. Modyfikacja rezerwacji możliwa po jej dokonaniu, możliwa jest wyłącznie w drodze indywidualnego porozumienia z wynajmującym. Zatwierdzenie modyfikacji rezerwacji następuje w formie potwierdzenia pocztą elektroniczną.
  23.  W przypadku skrócenia pobytu przez Gościa, nie zwracamy kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.  

Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę

Klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie Rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. Osoba przejmująca rezerwację, zobowiązana jest wówczas do potwierdzenia takiego faktu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, modyfikując rezerwację o niezbędne dane osobowe i dane płatnicze.

Scroll to Top